آسمان  همیشه "آبی" است .....

آسمان همیشه "آبی" است .....

آسمان گفت که من آبی ام / عشق می ورزم که استقلالی ام
آسمان  همیشه "آبی" است .....

آسمان همیشه "آبی" است .....

آسمان گفت که من آبی ام / عشق می ورزم که استقلالی ام

تا دنیا دنیاس آبی اون بالاست....


پ.ن1 : پست ثابت تا رو چهارشنبه .


پ.ن 2 : آندو قبل از دقیقه 90 و خورده ای گلش رو زده بود نگاه کنید :


این یک باور عمومی است. اینجا و آنجا ندارد که دنیا جنینی است در حال سقط شدن.


همه چیزش از هم اثر می پذیرند و باد ناشی از پر زدن های سنجاقکی کوچک در صحراهای آفریقا


می تواند طوفانی عظیم به پا کند در اقیانوس اطلس در سوی دیگر از دنیا.



آندو روزهای خوبی را سپری نمی کرد. بازی های او بعد از نمایش دل انگیز در سئول


 با شکسته شدن دستش ، دیگر به دل نمی چسبید.


سه ماه بعد اما او کیلومترها دور از خانه به یکباره اوجی دوباره گرفت.


همه چیز اما از اتفاقی ساده رخ داد. بازی در هوای گرم و شرجی در نیمه اول خوشایند نبود.



استقلال گل خورده بود و حریف داشت فشار زیادی می آورد.


آن وسط زمین اما اتفاقی افتاد ، یکباره و به اندازه بال زدن یک سنجاقک کوچک.


آندو چشمانش خیره می افتد به کوچولوی زیبای روی چمن که می رود تا زیر پا له شود.


او خم می شود ، حشره کوچک را بر می دارد و پر می دهد تا نجات پیدا کند.



بالهای سنجاقک اما توفانی به پا می کند.


آندو که قبل از این زیر دست و پای بازیکن تایلندی تا مرز له شدن پیش رفته ، بال می کشید.


یک پاس و شوتی باور نکردنی ، او استقلال را به جمع 4 تیم برتر آسیا می رساند.



بال های سنجاقک باز توفانی به پا کرد.


این بار نه در اقیانوس اطلس که در دل میلیون ها هوادار استقلال چون تیم شان


بعد از 12 سال دوباره به صف 4 تیم برتر آسیا می رسد.


نکته اول : منبع "خبر آنلاین "


نکته دوم : من خودم فکر میکنم آندو همیشه آندوئه و باید منتظر یه کار غافیلگرانه ازش بود.


آسیا لرزید

 

گلزن اولمون تو تهران :  

 

 

 

گلزن دوممون : 

 

 

 

گلزن سوممون که مطمئنم همه با گلش کلی جیغ زدن عین من :  

 

 

 

و در نهایت : شییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییره استقلال  

 

و دوباره در نهایت : تشکر از همه ی بازیکنا - کادر- مدیریت و همون چند تا هواداری که اونجا بودن  

 

و تبریک به همه ی کسایی که از اینجا بازی رو دیدن

روزی بزرگ برای ایران


حمایت کل ایران از  استقلال  "ایران" 

 

 

  

 

 

 

 

پ.ن : این پست برای حمایت از باشگاه و امیر خان تغییر کرد... 

استقلالی های عزیز اگه ناراحت شدید...شرمنده 

 

دیشب که داشتم این پستو میذاشتم هی گفتم بذارم نذارم چیکار کنم ..... 

خلاصه کلام اینکه من هوادارم و حامی باشگاه

یه عکس + تسلیت



به نقل از سایت باشگاه استقلال، بازیکنان استقلال در مسابقه مقابل ذوب‌آهن که پنج شنبه شب


در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود با نوارهای مشکی به میدان می‌روند.


این حرکت آبی‌پوشان به یاد درگذشتگان سانحه تصادف جاده قم و اظهار همدردی با خانواده‌های این


عزیزان انجام می‌شود.


همچنین باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران، مصیبت وارده را به کلیه مردم ایران و به خصوص


بازماندگان این سانحه ناگوار تسلیت عرض می‌کند.


+منم تسلیت

داداش آرش

ستاره سوم به سبک آرش برهانی



بدون شرح :



داداش آرش یه ذره بلند تر بگو ما هم بشنویم خب :(این عکسه فواران آرمه)



خدا قوت .....:


اینجا جمکرانه : زیارت قبول


جای سرمربی تیم ملی کشتی خالی !


آنجا "زمین چمن" است ....


جایی  برای فوتبال بازی کردن .....


نه جایی برای اجرای "فنون کشتی" برادران پرسپولیسی......






چهار ....

دربی 69 :



دربی 70 :



دربی 71 :



دربی 73 :



اینم از عکس جدید داداش مهدی که تو ایسنتاگرام گذاشته  ....



بعد نوشت : این پست "ادامه مطلب دار" شد....یه سر بزنید.  ادامه مطلب ...

دفاع تمام قد حنیف از دوستاش و باباش.

"بخشی از مصاحبه ی محمد رضا خلعتبری با خبر آنلاین :


*پس به دربی نمی‌رسی؟


(خنده) من پنج دقیقه هم بازی کنم برای سیدمهدی کافی است!


*سیدمهدی، سیدصالحی یا رحمتی؟


دوست عزیزم سیدمهدی رحمتی. نمی‌دانم قضیه چیست، سید از بهترین‌های قاره آسیاست و توپ‌های


خیلی سختی را می‌گیرد اما از من گل‌های قشنگی می‌خورد. از قدیم هم رفیق بوده‌ایم و هم این داد و ستد


را داشته‌ایم و از حالا هم یک گل سفارشی برایش کنار گذاشته‌ام و اگر آقای دایی صلاح بداند و به


میدان بروم سعی می‌کنم گل سید را تقدیمش کنم."




"اینم جواب داداش حنیف :


حتماً شنیده‌ای که خلعتبری مدعی شده اگر 5دقیقه بازی کند به رحمتی گل می‌زند.


واقعاً؟ حتماً خلعتبری شوخی کرده است، چون او با رحمتی خیلی رفیق است.


  اما به هر حال رفاقت در جای خود و کُری درون زمین هم جای خود را دارد؟


مهدی رحمتی این روزها هم شرایط روحی خوبی دارد و هم عملکردش خوب بوده است. خودش هم می‌داند


که در بازی دربی چه حساسیتی روی پست او وجود دارد و من هم همانطور که در همه شرایط زندگی‌اش به


او کمک کرده‌ام در آن بازی هم به رحمتی کمک می‌کنم اما باید بگویم خلعتبری اول از مدافعان تیم ملی عبور کند


بعد از آن تازه به رحمتی می‌رسد.(با خنده)



 یعنی مدافعان استقلال اجازه خودنمایی به او را نمی‌دهند؟


(باز هم می‌خندد).خلعتبری اول از مدافعان تیم ملی بگذرد بعد که به رحمتی رسید ببینیم چه کاره است."






یه سری عکس که امیدوارم ندیده باشید.

 این عکسا همش از سایت "پیک خبر"......


بفرمایید ادامه که ببینیدشون :


 

ادامه مطلب ...