آسمان  همیشه "آبی" است .....

آسمان همیشه "آبی" است .....

آسمان گفت که من آبی ام / عشق می ورزم که استقلالی ام
آسمان  همیشه "آبی" است .....

آسمان همیشه "آبی" است .....

آسمان گفت که من آبی ام / عشق می ورزم که استقلالی ام

تو بهترین تیم دنیایی .....

ما دیدیم ..... 

 

هم قسم شدنتان را دیدیم ...... 

 

توپهایی که میزدی و گل نمی شد را دیدیم...... 

 

توپهایی را که با پا و دست میگرفتی تا بیشتر گل نخوریم را دیدیم..... 

 

هوادارانی که به ورزشگاه رفته بودند را دیدیم...... 

 

تلاشهایت را دیدیم......نگرانی هایت را دیدیم....... 

 

تو میخواستی اما نشد .......مهم این است که ما همه چیز را دیدیم.... 

 

تو بهترین تیم دنیایی مهم این است که ما میدانیم...... 

 

ما ستاره سوم را میخواهیم اما میدانیم که شماها از ما مشتاق ترید..... 

 

چه کسی می گوید که یکسال صبر کردن دیر است ؟!!

نظرات 32 + ارسال نظر
mahdis پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 14:26

ایییییییییییییییییییی حال میکنم با پست هات

متشکرم فراوووون

اون موقع باید میومدی آخه؟!!!!!!!

mahdis سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 20:20

حق داری...
من رفتم

چرا حق دارم آخه ...

امروز بیا مهدیس تروخدا

mahdis سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 19:48

نیستی؟!

نه............

mahdis سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 19:37

سلام من هستم

سلام

من نبودم

ندا سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 17:35 http://setarehayeesteghlal.blogfa.com/

حـــتما عزیزم
راستی چرا اپ نمیکنیییی؟؟

مرسیییییییییییییییییییییی

امروز آپ میکنم ایشالله

ندا دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 20:04 http://setarehayeesteghlal.blogfa.com/

خخخخخخخ آره آرش تو اون کلیپه خیلی باحاله کلی خندیدم..خندیدن امیرحسین خیلی خنده داره

آره

mahdis یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 20:57

فردا اگه شد ایشالا همین موقع ها میام!

خداحافط دوستم

باشه ....

فعلا

mahdis یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 20:54

ایشالا...

قربونت

آره قهرماااااااااااااااااااااااااااااااااااااان وارد میشود...

فاطمه من برم؟!!هیچی نخوندم

مرسی.

قهرمانیم

برو عزیزم ایشالله بیست بشی.....موفق باشی

mahdis یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 20:49

من بمیرم واسه فرهاد....
ایشالا...


عااااااااااالیییییییییییییییییی بود...خیلی خوشم اومد که تو مثه بعضیا فوری ازتیم متنفر نمیشی!

دور از جون عزیزم ....

اونم نمیخواد اینجوری......ایشالله سال دیگه همین موقع فرهاد جام رو میبره بالا و ما هم کلی جیغ جیغ میکنیم ....

ممنون.....اینطوری نباشه نمیشه که چاکریم..

به قول تو الان دیگه قهرمان داره وارد میشه ما باید تمام فکرمون رو بذاریم واسه لیگ

mahdis یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 20:44

فاطمه....چی میشد تیم ماهم قهرمان میشد اینطوری پرچم ایرانو میچرخوندن؟!!

نگو مهدیس...........

خیلی خیلی دلمون میخواست بیشتر از همه فرهاد....

قسمت نبود.....ایشالله سال دیگه ...

این دو تا پستم واسه این بازی ها چطور بود ؟

mahdis یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 20:39

هوووووووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااااااااااااا
تبریک میگم ایرانی

بر طبل شادانه بکوب......

خیلی خوب بود ....مبارکشون باشه و مبارکمون

mahdis یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 20:26

اگه بخوابی هم بدتره...مثه من میشی!خواب خواب میاره!

فاطمه من یه دقیقه برم چند امتیاز آخر والیبال رو ببینم میام!

آره تجربش رو دارم ....

من سرم رو روبالشت بذارم رفتم حتی اگه چند ساعت قبلش خوابیده باشم(البته این روزها خواب بعدازظهر تقریبا حذفه)

تبرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک

mahdis یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 20:18

من میدونم که هست

آهاااااااااااااااااااااااان!
تو خیلی قدرتمندی که میتونی به خوابت غلبه کنی

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

اصلا خوب نیست باور کن همش خوابم میاد آخر هفته ها عین جنازه افتادم یه گوشه

mahdis یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 20:12

آره خب حرف شماهم صحیح است!

ایشالا تو موفق میشی که به هر دو روش میخونی!

مرسی که امیدوارم میکنی

وا!!!!
هرکی تلویزیون نگاه میکنه پر رو هس؟؟!!

بله ........گفتم که فکر نکنم اینطوری باشه

خواهش....

نه بابا دختر من کی اینو گفتم....
میگم پرروام که خوابم میاد میشینم فیلم میبینم

mahdis یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 20:03

نه بابا اونی نتیجه میگیره که تستسی بخونه واسه کنکور...من فقط درسای مدرسه رو حفظ میکنمهیچوقت نتونستم مفهمومی بخونم!


نه من حاضرم هیچ فیلمی نبینم ولی حتما بخوابم...ینی کاملا عاشق خوابم

امسال که نهاییه تشریحی مهمه باید در کنارش تست باشه نه فقط تست......

من سعی میکنم نصف نصف باشه ولی فکر نکنم اینطوری شده باشه

میتونی من میدونم

از بس پرروام دیگه.......

ندا یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 20:01 http://setarehayeesteghlal.blogfa.com/

واااای از خواب دارم میمیرم ولی فردا خیلی درس دارم
نمیدونم چجوری بخونم بعد دارم والیبال نگاه میکنم خخخخخ
فاطمه جون من برم دیگه استرس گرفتم
تا فردا بای عزییزم

برو عزیزم ......ایشالله میبریم تو هم فردا میترکونی تو درسهات...

استرس واسه چی ؟ درس ؟ منم زیاد دارم ....

فعلا

mahdis یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 19:55

والا ازخودم برات بگم که 3روز درهفته تا 3مدرسه هستم بعد که میام تا5میخوابم(ازبس تو مدرسه اذیت میکنم دیگه نا واسم نمیمونه)بعدشم پا میشم درس میخونم تا آخرشب...مگر مواقعی که درسم کم باشه یه مهمونی چیزی هم میرم
حال کردی چقد برنامه ی روزانه ی مفرحی دارم؟!

عوضش نتیجش رو میبینی.....

ما هم فردا تا چهاریم بقیه روزا تا دو .....

من با اینکه به شدت آدم خوابالویی تشریف دارم سعی میکنم نخوابم کارام رو بکنم که خدای نکرده برنامه های تلویزیون رو از دست ندم

mahdis یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 19:49

نه عزیز من وقت واسه خوندن دارم ولی اگه تو درس داری برو...یه روز دیگه میایم حرف میزنیم!

من کارام کردم میگم که از وقتی اومدم دارم بکوب میخونم فقط دینی مونده که اونم میخونم....

خب بگو بینم مهدیس خانوم چیکارا میکنی ؟

mahdis یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 19:44

هیچی همینطوری پرسیدم!
من سریال "ساخت ایران"خیلی دوس دارم

نه فعلا که درحال صحبت با فاطمه خانم هستیم

آهان.

من سیدیش رو دیده بودم قبلا آره خیلی بامزه است.....

وقت واسه صحبت زیاده عزیزم....درست رو اگه نخوندی برو.
(من از وقتی از مدرسه اومدم نشستم پای درس برنامه امروزم پر پره)

ندا یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 19:43 http://setarehayeesteghlal.blogfa.com/

مرسی عزیزم تو خوبی؟
مدرسه خوش میگذره؟

منم خوبم

مدرسه هم خوبه اگه این بی خوابی های تو روز و با کارهایی که داری رو فاکتور بگیری......

mahdis یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 19:39

واقعا خوبی؟!!!!!!!!!!

نه 2-3قسمتشو دیدم...قشنگه؟!

آقا من فردا امتحان ریاضی دارم ســــــــــــــــــــــــــخــــــت!

ولی گفتم دیگه خجالت میکشم به فاطمه بدقولی کنم و نیام..

آره خوبم .....چرا بد باشم ؟

آره خیلی باحاله .....مخصوصا خود پژمان ...آرش و خسرو هم هستند.

برو بخون اشکال نداره میدونم وقت مدرسه هاست

mahdis یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 19:34

خب دیگه چه خبرا؟!!

من.............؟!!!

خبر سلامتی .....الان هر چی فکر میکنم چیزی یادم نمیاد

چرا نوشتم بد نیستم ؟ من خوبم خیلی خوب حواسم نیست ها

پژمان میبینی ؟

ندا یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 19:33 http://setarehayeesteghlal.blogfa.com/

قربونت!
والیبال داری میبینی؟؟؟؟ دمشون گررم

آره ..... این تیم ایرانه

چطوری ندا ؟

mahdis یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 19:27

خوبم ممنونم!توخوبی؟!
والیبال میبینی؟!

منم بد نیستم ...

آره دارم میبینم.....شییییییییییییییییییییییییره

mahdis یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 19:25

وااااااااااااااااای باورم نمیشه بلاخره من وتو تونستیم حرف بزنیم



خوبی تو ؟ چه خبرا؟

mahdis یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 19:19

من بلاخره اومدم...هستی؟!!

آره عزیزم هستم

mahdis شنبه 13 مهر 1392 ساعت 20:42

فاطمه من دیگه روم نمیشه واست نظر بذارم
نمیدونم چرا جور نمیشه بیام
فردا شب میام...
حدودا7و8
اگه نیای حق داری
شرمنده ام وببخشید

نگو اینجوری......

اشکال نداره دوستم

تمام سعی ام رو میکنم که بیام

ندا جمعه 12 مهر 1392 ساعت 18:56 http://setarehayeesteghlal.blogfa.com/

قابل تو رو نداشت که عزیییزم

مرسیییییییییییییییییییییییییییییی

الــ✿ـــیـنـآ جمعه 12 مهر 1392 ساعت 17:36 http://www.lovelyss.blogfa.com

سلـام عزیـزم ...
آره یک سـال صبـر کردن کـِ چیـزی نیس !
بیچـاره لنگیـا کـِ بـاید 1 قـرن صبتر کنن

سلام

من که واسشون دعا میکنم بعد یه قرن برسن بیشتر از این حسرت سرتاسر وجودشون رو فرا نگیره.

mahdis پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 15:20

میدونستم آخرش این میشه...


شرمنده ام...بدجوری گرفتارمدرسه شدم...

فردا ایشالا میام!



امیدوارم بتونم بیام چون این دو روز اصلا نتونستم درس بخونم

ندا پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 13:09 http://setarehayeesteghlal.blogfa.com/

وای دیدی حذف شدیم؟؟؟
حقمون نبود

اصلا ......

شقایق پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 09:50 http://asemaani.mihanblog.com/

وبلاگت خبرنامه نداره از آپ شدنش خبردار بشم؟
لطفا وبلاگت رو توی دایرکتوری وبلاگم لینک کن تا هر روز بهت سر بزنم. ممنون

خوشحال میشم هر روز بهم سر بزنی.....

اومدم وبت جات خالی نفهمیدم چیکار باید بکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد