آسمان  همیشه "آبی" است .....

آسمان همیشه "آبی" است .....

آسمان گفت که من آبی ام / عشق می ورزم که استقلالی ام
آسمان  همیشه "آبی" است .....

آسمان همیشه "آبی" است .....

آسمان گفت که من آبی ام / عشق می ورزم که استقلالی ام

جدیدا AFC هم کارای پرسپولیس کش میکنه !!


به امید انتخاب داداش جواد به عنوان بهترین بازیکن آسیا

این نرو یعنی برگرد کاپیتان دوست داشتنی

شنیدی که دلم گفت : بمان ، ایست ، نرو ؟! 

 

به خدا وقت خداحافظی ات نیست نرو..... 

 

نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست ؟! 

 

گوش کن نبض دلم زمزمه اش چیست ؟!  

 

نرو...............................

بهترین شماره هفت دنیا

حال هیچ کدام یک از هواداران استقلال خوب نیست  

 

حال هیچ کدام یک از بازیکنان استقلال خوب نیست 

 

حال خود فرهاد هم خوب نیست  

 

ناصر خان هم ناراحت است  

 

بازی تلخ بود ...تلخ تر هم شد ......من به شما میگویم تلخ تر هم می شود 

 

فرهاد رفت ....با بغض هم رفت .....با بغض لباس استقلال را بوسید 

 

من به شما میگویم از این به بعد هم با بغض بازی های استقلال را می بیند  

 

فرهاد را دوست داریم به خاطر فرهاد بودنش 

 

فرهاد ، فرهاد بود و خالق لحظه های شیرین برای تک تک هوادارن 

 

فرهاد رفت .....ولی مطمئنم هیچ کدام از ما رفتنش را باور نداریم .... 

 

برایش آرزوی موفقیت می کنیم  

 

اما هیچ وقت فراموش نمی کنیم تک تک لحظه های بودنش را .....  

 

تو رفتی که به قول خودت جوانترها بیایند .....چون تو اسطوره ای  

 

آرزو می کنیم دوباره بودنت را .......بهترین شماره هفت دنیا. 

 

تو رفتی .....اما هستی برای همیشه