آسمان  همیشه "آبی" است .....

آسمان همیشه "آبی" است .....

آسمان گفت که من آبی ام / عشق می ورزم که استقلالی ام
آسمان  همیشه "آبی" است .....

آسمان همیشه "آبی" است .....

آسمان گفت که من آبی ام / عشق می ورزم که استقلالی ام

التماس دعای فراوان



نظرات 17 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 20:22

سلام آجی...خوبی گلم؟
بت سر میزنم مثه همیشه ولی دیگه تو وب نمیمونم

سلام ندایی ....خوبم تو چطوری ؟

چی شد آخه .....؟

سحر جمعه 1 آذر 1392 ساعت 21:27 http://bia2ssi.blogfa.com

سلام ممنون
میخام عکس بی ارم بزارم بیا نظرتو بگو در ضمن اپم

سلام ....خواهش

میام با اینکه کلی دیره

نهال جمعه 1 آذر 1392 ساعت 19:34

زیاده؟من وقت میکنم تو مدرسه بنویسم؟

تند تند بنویسی کار یه ربع بیست دقیقه است.

ولی برو نظرای تاریخ رو بذار

نهال جمعه 1 آذر 1392 ساعت 19:32

سایت مدرسه رفتی؟برداشتی زبان فارسی رو؟

آره ...بلی

نظرای تاریخ رو گذاشتی ؟

نهال جمعه 1 آذر 1392 ساعت 19:24

فاطی کجا برم؟ یه جا دیگه بگو؟ حوصله آپاراتو ندارم ...سرعت پاییینه عکس نمیاد چه برسه به فیلم.......

کجا بگم بری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یکی رو بگو. بگم بری اینستاش

نهال جمعه 1 آذر 1392 ساعت 19:20

نفسه داداشم.....................................



نهال اون تیکه که تو ساختمان پزشکان هم بود باحاله ببین.

نهال جمعه 1 آذر 1392 ساعت 19:15

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای.......
فاطی آهنگ سوت پایان پژی رو شنیدی؟

آره خیلی خوشگله

مخصوصا اونجاش که میگه برام آبی و قرمز که مهم نیست و....

نهال جمعه 1 آذر 1392 ساعت 18:56

نه پرینازم بنویس .چی جوریه؟
ok
زودم جواب بده خانووووم

میری اونجا همه ی کلیپ هایی که واست تعریف کردم هست.

http://www.aparat.com/v/KqWaL اینم برو.

چشم

نهال جمعه 1 آذر 1392 ساعت 18:51

هنرمندانو کاملا بررسی کردم....حالا آدرس بده؟

آهان . پرینار ایزدیار رو رفتی ؟

برو تو aparat.com

نهال جمعه 1 آذر 1392 ساعت 18:47

خب بابا ....کشتی منووووو.................
تموم شد چی بزنم حالا؟

چقدر هم اثر داره رو تو ؟

چی تموم شد ؟

نهال جمعه 1 آذر 1392 ساعت 18:43

کوچولو اول رفتم داداشمو دیدم بعد رفتم جای دیگه!!!

گزارش کار نمیدی اعتراضتو حذف میکنم

نهال میزنمت ها

نهال جمعه 1 آذر 1392 ساعت 18:32

تموم شد میگم بریم آپارات...............

ا........زود باش گزارش کار بده

برو اون بالا بزن پژمان جمشیدی

نهال جمعه 1 آذر 1392 ساعت 18:28

بابا دارم میبینم دیگه..............

ا....

خب به منم بگو.

نهال جمعه 1 آذر 1392 ساعت 18:05

سلااااااااااااااااااااااااام.....! خب بگو کجا برم؟؟؟؟؟

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام ....

نهال اینو رفتی برو تو آپارات ..

هانیه پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 12:16 http://happy-girl-esteqlal.mihanblog.com/

سلام نفسم
سلامتی
دقت کردی که هیچ کدوم از استقلالی ها از همن موقع یعنی خدا حافظی داداش فرهاد حالشون خرابه

سلام عزیز دلم .....

جاش خیلی خالیه

هانیه دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 18:47 http://happy-girl-esteqlal.mihanblog.com/

سلام عشقم خوبی ؟؟؟؟

سلام عزیزم ...

مرسی تو چطوری ؟

چه خبرا؟

ندا جمعه 24 آبان 1392 ساعت 20:52 http://setarehayeesteghlal.blogfa.com/

وای ایشششالا که بشه بعد چه پزی به لنگیا بدیم
خخخ

ایشالله ....

چون واقعا حقشه جواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد